welcome

Friday, 19 August 2011

Hari ini...

Hari ni aku xdapat g greja disebabkan sebab2 tertentu... tapi aku pray juga d rumah sewa ku ni.. di taman fajar...
Pagi ni aku dikejutkan dari tidur oleh teman serumah ku, shira/sera... aku ingatkan ada apa... rupanya 2orang teman serumahku xbalik semalaman.. pwwuhhh!! aku pun xtau p mana diaorang... dua2 xda cakap mau g mana... so, kesian laa c shira aku suru panjat pagar depan rumah, coz xtau sapa bawa kunci rumah d antara yg berjalan malam n xpulang rumah tu... :-) Nasib seluar c shira xkoyak... hahaah then, itu anjing depan rumah pun haiiyooo punyaaalaahhh bising, mcm npk pencuri jak... apa ndaaa c shira memanjatkan... hihih pengalaman la tu buat dia... jarang2 dia dpt panjat pagar baahh kan dperumahan... hihhihi then, kepada kawan ku yg 2orang tu, hati2 jak la kamu kalo p tempat orang or p mana2 laa... pandai2 laa menjaga diri... jgn pula cakap aku xmenasihat arr kawan2 ku...cehh..! kalo bukan kita sendiri jaga diri kita, sapa lg mo jaga kan... sebab kalo org lain sibuk jaga diri kita, kdg2 msti juga kita tpikir kan dlm otak + ati.. then cakap 'napa juga dia mo sibuk2 hal ku ni, xda pula aku ganggu khidupan nyaa tu... masing2 bah..' naahhh msti ada tpikir begitu tu kan.. aku pun kdg2 mcm tu juga... tp bukan laa ke arah keburukan kan... semua nasihat tu utk kebaikan.. jrg ada nasihat ke arah keburukan... kalo ada pun nasihat dr orang kurang waras la tu..hihihi  

Now, c liza masi lagi pengsan d katil n aku pula... sibuk dgn ni lappy ku... kin panas juga ni lappy, suka betul merajuk.. baru ganas sikit2 suda nangis2...hahaha... so, petang ni n malam ni ada program buka puasa d poli.. so, aku n kawan2 ku akan tidur d poli n esok pagi baru pulg rumah laaa..... lastly, start 26hb-4hb cuti raya la sudaaa.... yippiiii!!! aku suka makan kuih raya..hihii + serunding yerr.... nt aku mo p minta2 ma kwn2 ku yg meraikan hari raya... 
=THE END=

No comments:

Post a Comment