welcome

Wednesday, 17 August 2011

Kenapa Bah...??!

AKU HAPPY NI HARI... JGN KAMU JELES ARR... ^___^

Hai... sudah lama juga aku ndak update nih blog... kawan ku c eja menanya2 suda bah... malas aku...hahahaha (aku tau ko p baca2 ni blog ku skg.. :-p)

Okey... ari ni aku mo cerita ttg seorang kawan ku... kawan ku ni orgnya bagus + rajin + baik hati + cantik dan semua yg baik ada dgn dia la... ehehehe... org lelaki 1x tengok confirm cair or 'melting'...hihii spt yg suda aku cakap... kawan ku ni bagus... tp kdg2 bikin panas ati... yalaaa... org cakap kawan, kawan juga... tp kalo bab2 panas ati ni, xdpt mo dhalang bah kan... ehehe... aku rasa dia pun ada juga tu ber'hot' hati dgn prangai ku yg jahat ni... yalaaa... zaman skg ni, susah mo jumpa org yg baik tahap dewa or 100% suci dan murni... org yg btudung tu xsemestinya suci dan murni hatinya kan... entah2 lg teruk dr yg suka memperagakan kulit2 yg licin tu... (di harap kpd pmbaca supaya tidak emosi yaa... aku xcakap semua.. n xcakap yg aku ni suci n murni sgt k..) aku teruskan lg cerita kwn ku ni k... aku ni kdg2 pandai panas ati bah dgn c kawan ku ni... kdg2 dia ni minta aku nasihat dia... lepas suda aku b'buih2 m'nasihat adiiihhhh naaaaahhhh Tuhan seja tau bah... mcm xda kesan aku bceramah dpnnya tu... baru pndai lg tu merungut... hihii aku pun sama juga bah... tp aku xlah teruk sgt smpi xmo dgr nasihat kwan2 ku... kalo utk kebaikan konpem laa bah aku ikut..cehhh

Okey2 lain topik lg... aku ni kan.. kira bagus juga bah mgkin... aku xcakap2 org yg buruk2 d blakang dorg.. senang mo cakap 'mengumpat2 la...' So, kpda kawan2 ku, kalo ada aku cakap2 yg xngam d ati kamu tu kamu trima la dgn senang ati ar... sbp lg bagus aku cakap depan2 drpda aku mgutuk kan... nt kalo org lain yg bgtau ada pula d tambah2... nt lagi la kamu sakit heart..hihii

Topik baru lg... okey la... memandangkan cuti ari raya suda dekat, so segala assignment aku mau siapkan sebelum cuti, jadi dapatlah aku berpesta dengan bahagianya...hahaha okey la blog kesayangan cinta mati ku... aku chaw dulu...

No comments:

Post a Comment