welcome

Tuesday, 2 August 2011

Minggu yg Mencabar~

Hai... Salam Sejahtera... Salam Perpaduan... 
Salam 1 Malaysia... dan Salam Damai...

Hari ini bermulalah kisah hidup saya yang akan saya coretkan dalam bahasa Malaysia... Bahasa Kebangsaan Kita... hihihi (Skema tahap gaban nihh...)
Minggu ni sudah bermulanya bulan Ramadhan... iaitu bulan dimana para muslimin dan musliman untuk menunaikan kewajiban untuk berpuasa kecuali kepada yang 'ditembak Jepun' untuk perempuan sahaja yer...hihihi
Bagi para pelajar pula... mesti ada yang beranggapan yang bulan Ramadhan ni bulan untuk berjimat cermat sebab xpayah makan tengahari/pagi di kedai makan/kopi... tapi... (letchurer saya cakap..semua perkara mesti ada 'tapi'...) perkara yang sebaliknya pulak berlaku pada saya dan rakan serumah atau mungkin juga pada rakan sekelas saya yg lain... huhuhu Sudah 2 hari berturut-turut kami semua ke Bazaar Ramadhan di sanaaaa... Sedco Taman Fajar... Kelmarin menu buka puasa saya... mee goreng + air bandung + sambal ikan bilis... Wow... macam berjimat cermat jak kan... huhuhue... RM4 duit saya melayang-layang di Bazaar tue... ehehhee tapi.. kira okay la tue... sebab ada kawan saya yg sampai RM10++ di Bazaar tu... Kasian dehh lohh...!! Hari ni pula... RM8 duit saya melayang-layang pula di Bazaar tue... Celaakeeee betoolll!! Haishh... Saya dok cakap-cakap orang... saya jugak kena balik.... Damn!! Tapi... Okay la jugak kunun... Esok saya xingin lagi ke bazaar untuk meneruskan pelaburan semasa bulan puasa ni... Sayang Gila ni ma Duit ku ar... hihihi 
**I LOVE MY MONEY DAMN MUCH**

No comments:

Post a Comment