welcome

Thursday, 4 August 2011

Rakan Seperjuangan ku...



Ini adalah Video yg telah dicipta oleh my friend...Koyo... Video ini telah dicipta sekitar bulan Mac yg lalu... Dalam video ni, suma muka2 yg 1kelas dgn saya ada terselit2... hihihihi Hepi jak muka2 dlm video ni kan... Tp realitinya...huh!!  
Sbnarnya... dlm minggu ini... trdapat sedikit percanggahan pndapat dlm kelas kami mengenai ****... Hal ni berlaku kerana trdapat sesetengah rakan2 ku yg lebih bersikap 'selfish'...mcm ikan2...hihihi 
then, ada pula rakan2 ku yg bersikap 'greengrass'...mcm lalang2...huhuuhuhu... Biasalah... Overdos Unique, People d klas ku nih... 
tp itu yg mengakibatkan kelas ku ni sentiasa 'Hidup'... 
AKU SUKA!!! AKU BENCI JUGA KADANG2!!!

Walaubagaimanapun... kami 24org akan berusaha utk berbaik2 terutamanya ketika bulan Ramadhan ni... Meskipun dlm kelas saya dpt melihat keadaan yg kadang2 'Berpuak2' tp.. I DON'T CARE...hahahaha Asalkan mereka tidak menghuru-harakan kehidupan saya...hihihi Bagi saya, semua rakan d klas, saya tegur & saya brkawan... melainkan orang tersebut tidak suka berkawan dgn saya/kutuk2 saya. Tapi... like i say just now... I DON'T CARE... saya akan terus menghuru-harakan hidup org yg xsuka kawan/kutuk2 saya...hahahaha

**Sekiranya anda menginginkan orang lain memberi layanan yg baik dan menghormati anda... anda perlulah memberi layanan yg baik dan haruslah menghormati mereka dahulu...

Bg saya... Sekiranya orang lain memberi layanan yg teruk kpd saya, saya akan menganggap orang itu seperti angin yg 'lalu2' saja...hahaha and... pastinya saya akan terus berusaha menghuru-harakan kehidupannya...  
'I'M NOT JESUS, I'M NOT GONNA FORGIVE' ^_^

No comments:

Post a Comment