welcome

Friday, 19 August 2011

What the ****!!

Heloo... hari ni aku sakit ati ni... aku ni bukan la suka berkira sgt... and bukan la tlampau 'lokek' mo bg pinjam barang2 yg aku ada... tapi kan, agak2 la sikit bah... dah pinjam barang buat cara pinjam... bukan la terus dibuat harta hak milik then suka suki jaa bg hilang part2 yg penting... punyaaa laaarrhhh... duit bapa ku seja tu yg membeli tu barang... aku sakit ati ni skg... mo dmarah org yg kin panas pun, ntah di faham kaa ndaaa... haishhh!! Bon**k!!!
now... aku suda jumpa balik tu part yg hilang... and then, jgn harap laa k aku bg pinjam lg barang2 aku dkt org mcm tu... dah pinjam xtau bg balik...
tp aku still sakit ati ni...!!!
p/s: aku ni kira penyabar juga la orang nyaa.. tp agak2 laa k... kesabaran aku ni ada had nyaa.. 1x hilang sabar sama kau, naahhhh merana la kau!!!

No comments:

Post a Comment